MaryJet<3

MaryJet<3
Visst är hon vaker<3

fredag 12 mars 2010

Det är inte svårt att älska henne

Hej
Jag ska bli bättre på att blogga, men sist krånglade det så mycket att jag bara la bloggandet på hyllan ett tag!

Föresten är det någon som verkligen läser min blogg? Vet att den kan vara lite dum att kommentera. Men ni kan vell försöka skriva till mig ändå? Känns onödigt att skriva här annars men kan ju skriva för min egen skull, hahha!

Just nu lyssnar jag på den underbaraste videon som finns. Mariette träffar Alisa. Jag dör dom är så j*vla fina tillsammas!!

Kan ju säga att jag har träffat Mary 4 ggr efter Rejmes. Kommer komma bilder och text lite tippande fram! Så har ni ju något att längta efter och jag kan fylla igen det hålen jag har missat ;).

Alisa säger "Det är inte svårt att älska henne" håller med henne. Men denna mening vill jag också till lägga till en annan underbar tjej. Som förtjänar det!

Kanske är jag kär, hmm ja ni det får ni inte veta ;)

Åh längtar tills på fredag då Mary och Alisa kommer till travet tjej kväll. Mary ska spela, det kommer bli underbart! Vilka ska dit?
Inte nog med att jag får träffa dom utan också mina fina vänner Jessica, Jennie och Mari. LÄNGTAR!

Aja säger hejdå här och så får vi se när jag kommer tillbax ;) Kommer en video med.. åh så underbara dom är tillsammans <3

Puss o kram


3 kommentarer:

  1. jag brukar kika in ibland, men har märkt att du inte uppdaterar så ofta :) jag längtar också till travet becca! kram <3

    SvaraRadera
  2. Jag brukar kolla in :) Förresten, ska du till arenan på dagen den 19:e också? :))

    SvaraRadera
  3. Nöten: kul att du tittar in. japp det blir halmstad arena också :)

    SvaraRadera