MaryJet<3

MaryJet<3
Visst är hon vaker<3

lördag 13 mars 2010

Du bara växer i mitt hjärta

Hej nu är jag här igen!

Igår var jag hos min kompis Katalin och träffade massa fina vänner. Det måste vi göra om!
Idag har jag vilat och varit ute och gått men min fina hund. Även dagen spenderats med att lyssna på MaryJet!

"Hon sticker ut sitt huvud genom bilfönsterrutan och säger gråt inte"

Sitter lyssnar på när Maryjet sjunger en låt vet dock inte vad den heter. Men det låter så jävla underbart. Om ni vet vad den heter skriv det, är nyfiken! Den är så fin!
Ska lägga upp klippet i slutet av inlägget så ni ska få lyssna.

Händer idag?
För mig blir det vell hemma och tråka. Meningen var att jag skulle till Varberg och festa, men kom på att det är min tur att fodra hästarna i kväll. Sen så ska min brors son sova här i natt så det blir att mysa med honom och familjen framför melodifestivalen. Ska vell bli lite skoj det med!

"Känslorna blir bara starkare, jag tror det växer något stort i mitt hjärta. Säg att du älskar mig"

Puss o Kram

1 kommentar:

  1. true colors heter den :) det är ett jättefint klipp!

    SvaraRadera